【 経済社会をテーマにしたイラストレーション】 |
NASAに忍びこむハッカー 「電脳侵入=電子盗遊」 遠藤延男 月刊「ASCII」 Hackers sneaking into NASA Invading electonic brains as a game Nobuo Endo, Monthly "ASCII" |
エディトリアル 日本IBM Editorial, IBM Japan |
進化するメディア、屋外広告。 Evolving media, Outdoor ad. |
驚きのある商業空間はひとの噂にのぼる。 People talk about commercial spaces that surprise you. |
交通広告はオン・ザ・ウェイ時代に 息づくメディア。 Public transport ads are on the way. Media breathing in the present. From "Dentsu's Ad Encyclopedia." |
「転職を決断した 7人のハイパー・エンジニア」 雑誌「B-ing」リクルート "Seven hyper-engineer who decided to change jobs" Monthly "B-ing", Recruit |
「通信官僚の破綻」 並木信義 講談社 "The Bankruptcy of the MITI Bureaucracy" Nobuyoshi Namiki, Kodansha |
「“技術士”の実態」 雑誌「B-ing」リクルート "Top Professionals" Monthly "B-ing", Recruit |
特集「これで最後だ!後悔しない転職決断術」 雑誌「B-ing」リクルート Special issue "This is The Last One! The art of changing jobs with no regrets." Monthly "B-ing", Recruit |